محل تبلیغات شما
برای آنکه در برقرای ارتباط کلامی با مخاطب خود به نتیجه مطلوب برسیم باید به چند خصوصیت مخاطب توجه کرد: ۱_زمینه های آموزش علمی تجربی مخاطب ۲_طبقه اجتماعی مخاطب ۳_تفاوت های فردی مثل هوش و عکس العمل و تخصص و ۴_توجه به تفاوت های مذهبی، فرهنگی ، اجتماعی و. ۵_ توجه به نوع ارتباط کلامی که شاید مهمترین بخش باشد ارتباط گفتاری ممکن است رودر رو باشد و یا غیر رودر رو و ممکن است مخاطب یک نفر باشد و یا یک گروه ارتباط رو در رو مثل گفتگوهای دونفره ، مصاحبه ها ویا

روح سالم در بدن سالم یعنی چی؟؟؟

قانونهای طلایی ارتباط موثر

نظریه پردازهای ارتباطات و رسانه ( بخش چهارم)

مخاطب ,ارتباط ,رو ,توجه ,های ,کلامی ,ارتباط کلامی ,ممکن است ,تفاوت های ,رودر رو ,و یا

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گروه دبیران عربی متوسطه دوم کامیاران عارف شهید احمد علی نیری وبلاگ Hosseinph1