برای آنکه در برقرای ارتباط کلامی با مخاطب خود به نتیجه مطلوب برسیم باید به چند خصوصیت مخاطب توجه کرد: ۱_زمینه های آموزش علمی تجربی مخاطب ۲_طبقه اجتماعی مخاطب ۳_تفاوت های فردی مثل هوش و عکس العمل و تخصص و ۴_توجه به تفاوت های مذهبی، فرهنگی ، اجتماعی و. ۵_ توجه به نوع ارتباط کلامی که شاید مهمترین بخش باشد ارتباط گفتاری ممکن است رودر رو باشد و یا غیر رودر رو و ممکن است مخاطب یک نفر باشد و یا یک گروه ارتباط رو در رو مثل گفتگوهای دونفره ، مصاحبه ها ویا روح سالم در بدن سالم یعنی چی؟؟؟
قانونهای طلایی ارتباط موثر
نظریه پردازهای ارتباطات و رسانه ( بخش چهارم)
مخاطب ,ارتباط ,رو ,توجه ,های ,کلامی ,ارتباط کلامی ,ممکن است ,تفاوت های ,رودر رو ,و یا
درباره این سایت